mandag, januar 08, 2007

Nok et halvår

Da var høsten over, og det samme var 3 måneder i København. Det har vært helt fantastisk å være der. Jeg har lært utrolig mye både faglig og personlig. Jeg har også avansert innen dykking og tatt advanced kurs. Akkurat nå har jeg en flaske til trykkprøving, men når den kommer tilbake håper jeg på mange fine dykk denne våren.

Ellers så har jeg fått besøke Røde Kors i København, noe som var en helt utrolig opplevelse. Jeg fikk nemlig være med dem på vakt i Parken som er en ganske stor fotballstadion med plass til litt over 40 000 tilskuere. (Det er nesten 3 ganger så mange som det bor i hele kommunen her...) Jeg gleder meg til en nytt halvår med Røde Kors Hjelpekorps. Det er masse spennende på terminlisten for våren, så det skulle være noe for en hver smak.

Ellers har jeg tatt opp igjen gamle vaner. Har fått forståelse for at jeg har sendt ut litt ulike signaler på hva jeg har tenkt til å bedrive min tid med denne våren. Men jeg har ikke ville si noe frem til jeg hadde fått alt på plass først. Jeg har begynt å spille håndball igjen. Er ikke helt kommet inn i håndballmodus enda, men det kommer seg allerede etter 4 treninger og jeg gleder meg allerede masse til neste trening.

Så var det skolen. Har et halvt år igjen av studiet. Det har gått fort til nå, og jeg renger med at dette siste halvåret ikke kommer til å gå noe særlig senere.

Ingen kommentarer: